Er komt geen geluid uit de luidsprekers
Als het probleem zich slechts bij één spel voordoet, moet je controleren of het geluid van dit spel mogelijk is uitgeschakeld bij de opties. Als hiermee het probleem niet is opgelost, moet het spel naar ons worden opgestuurd, zodat wij het kunnen repareren of vervangen.
Als het probleem zich bij alle spellen voordoet, moet de Nintendo DSi naar ons worden opgestuurd, zodat wij hem kunnen repareren of vervangen.