De NES-controller reageert niet in de handheldstijl en draadloze stand
Als je systeem al over de nieuwste versie beschikt, start je systeem dan opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden, daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN te kiezen en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN te kiezen.
Als het probleem zich voordoet bij een specifieke knop of specifieke knoppen, moet(en) de defecte NES-controller(s) worden gerepareerd.