De NES-controller wordt niet herkend als deze is vastgemaakt aan een Nintendo Switch
Het systeem herkent één of beide NES-controllers niet als ik ze heb vastgemaakt aan een Nintendo Switch.
Druk eenmaal op de SYNC-knop en druk vervolgens op een willekeurige knop om de controller weer aan te zetten. - Vervolgens moet je de NES-controllers meerdere malen vastmaken en losmaken.
Zorg ervoor dat beide NES-controllers de juiste richting op staan en correct worden geplaatst. - Controleer of andere controllers wel worden herkend door het systeem.
Maak twee Joy-Con-controllers vast en controleer of deze worden weergegeven op het controllersscherm.
Als de NES-controllers niet worden weergegeven op het controllersscherm terwijl ze zijn vastgemaakt aan de Nintendo Switch, maar de Joy-Con-controllers op hetzelfde systeem wél correct worden geregistreerd, moet(en) de defecte NES-controller(s) worden gerepareerd.