De infrarood-bewegingscamera werkt niet
1. Zorg dat de Joy-Con (R) gesynchroniseerd is met het Nintendo Switch-systeem en controleer of de batterij is opgeladen.
2. Controleer of de infrarood-bewegingscamera niet vies is of geblokkeerd wordt.
Zorg dat de Joy-Con over de nieuwste controller-firmware beschikt.
4. Volg de stappen om te controleren of de infrarood-bewegingscamera op de Joy-Con (R) goed werkt.
Dit wordt alleen ondersteund door de Nintendo Labo Toy-Con 01: Mixpakket-software en de Nintendo Labo Toy-Con 04: VR-pakket-software. Als je deze niet hebt, ga dan door naar de volgende stap.
5. Als de infrarood-bewegingscamera niet goed lijkt te werken (de infraroodlampjes gaan niet aan), kun je de Joy-Con resetten.