Zo laad je de Joy-Con-controllers op
Belangrijk:Wanneer je de Nintendo Switch Lite gebruikt, heb je de oplaadbare Joy-Con-houder (wordt apart verkocht) nodig om de Joy-Con-controllers op te laden.