Er komt geen geluid uit de koptelefoon, terwijl deze is aangesloten op de Nintendo Switch
Bij het gebruik van je Nintendo Switch-systeem in de handheld- of tafelstijl komt er geen geluid uit de koptelefoon.
Als de instelling 'Geluid uitzetten bij loskoppelen van hoofdtelefoon' is ingeschakeld, zal het geluid van de systeemluidsprekers worden gedempt als de stekker van de koptelefoon uit het systeem wordt gehaald of als de verbinding met een Bluetooth-audio-apparaat wordt verbroken, totdat de volumeknoppen op het systeem worden ingedrukt of totdat deze instelling handmatig wordt uitgeschakeld.
Treedt dit probleem op bij het gebruik van een bedrade hoofdtelefoon of draadloze Bluetooth-hoofdtelefoon?- Zorg ervoor dat je systeem is voorzien van de nieuwste systeemversie.
Blijf het systeem gebruiken zoals je gewend bent, maar houd de situatie in de gaten.