Familiegroep-rollen toewijzen aan een Nintendo-account
Kies BEHEERDER VAN FAMILIEGROEP WIJZIGEN.
5. Wellicht moet je je identiteit bevestigen door opnieuw je wachtwoord in te voeren en/of je e-mailadres te verifiëren.
Kies TOEZICHT OP ACCOUNT OPHEFFEN.
5. Lees de informatie op het scherm en kies NIET LANGER ONDER TOEZICHT om akkoord te gaan.