Feestdag of speciaal evenement is niet begonnen (Animal Crossing: New Horizons)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als een feestdag of speciaal evenement in Animal Crossing: New Horizons niet is begonnen op je eiland wanneer dat wel werd verwacht.
Animal Crossing: New Horizons bevat allerlei speciale evenementen om feestdagen en gedenkwaardige momenten in het jaar te vieren. Deze evenementen vinden plaats op bepaalde kalenderdagen.
Als het evenement niet verschijnt op je eiland, voldoe je mogelijk niet aan bepaalde voorwaarden voor het evenement.