Geschiedenis van systeemupdates en wijzigingen voor de Nintendo Switch
"Update voor de houder uitvoeren" is toegevoegd onder SYSTEEM in de systeeminstellingen voor de Nintendo Switch en Nintendo Switch – OLED-Model, waardoor software-updates voor Nintendo Switch-houders met een LAN-poort gedownload kunnen worden.
Opmerking: spelsystemen die niet zijn bijgewerkt naar versie 13.0.0 of later, gedragen zich alsof deze instelling is ingeschakeld.
De methode voor het starten van STICKS KALIBREREN in de systeeminstellingen is gewijzigd.
Gebruikers kunnen nu zien of hun draadloze internetverbinding gebruikmaakt van een frequentie van 2.4 GHz of 5 GHz. Ga daarvoor in de systeeminstellingen naar INTERNET en vervolgens naar VERBINDINGSSTATUS.
We hebben het probleem met de opslagcloudback-upfunctie opgelost, waarbij het automatisch maken van back-ups van opgeslagen gegevens in zeldzame gevallen werd onderbroken als gevolg van een communicatiefout tijdens het maken van opslagcloudback-ups.
Er is een nieuwe functie aan de opslagcloud toegevoegd waarmee back-ups van opgeslagen gegevens automatisch worden gedownload.
Er wordt geen informatie weergegeven voor vrienden waarvan de onlinestatus is ingesteld om aan niemand te worden weergegeven.
Gebruikers kunnen nu screenshots en video's van hun album naar hun smartapparaat sturen.