Problemen met downloadcodes (software, DLC en thema’s)
Als de downloadcode nog steeds niet werkt, neem dan voor ondersteuning contact op met de uitgever van de game. De website of contactgegevens van de uitgever zijn meestal vermeld op de kaart met de downloadcode of het spelhoesje.