Wat moet je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als foutcode 2165-1001 wordt weergegeven op de Nintendo Switch.
Als deze informatie het probleem heeft opgelost, ben je klaar! Houd de officiële Nintendo-website in de gaten voor het laatste nieuws en informatie over Nintendo-producten.
Zorg dat je systeem over de nieuwste systeemupdate beschikt om een optimale prestatie te waarborgen.