De informatie in dit artikel kan van pas komen als je lokale communicatie probeert te gebruiken en de foutcode 2203-0025 wordt weergegeven.
Belangrijk: Zorg dat de Joy-Con-controllers aan het systeem vastgemaakt zijn om storingen te voorkomen terwijl je netwerkproblemen oplost.
Als het probleem zich blijft voordoen, moet het systeem dat geen verbinding kan maken via lokale communicatie gerepareerd worden. Als het niet lukt om vast te stellen welk systeem niet goed werkt, moeten alle systemen in kwestie worden opgestuurd voor reparatie.