Updategeschiedenis van Super Smash Bros. Ultimate
Let op: je kunt geen video’s maken van herhalingen waar DLC in zit die je niet hebt gekocht (vechters, levels, muziek, Mii-vechterkostuums etc.).
Deze spirits zijn allemaal verschenen tijdens eerdere spiritevenementen die voor een beperkte tijd plaatsvonden.
Let op: om op een spiritboard in het menu 'DLC-spirits' te kunnen spelen moet je de bijbehorende downloadbare content hebben gekocht..