Zo kun je de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ downloaden of updaten
Instructies voor het downloaden van de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ op je smartapparaat.
Om deze functies te gebruiken moet je ervoor zorgen dat op je Nintendo Switch systeemversie 3.0.0 is geïnstalleerd.