Zo ontvang je bonussen voor opgeslagen Splatoon 2-gegevens in Splatoon 3
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je bonussen ontvangt in de game voor het overzetten van bepaalde opgeslagen Splatoon 2-gegevens op je systeem naar Splatoon 3.
Alle voordelen die worden ontgrendeld door deze opgeslagen gegevens over te zetten, kunnen ook worden behaald door de game gewoon te spelen.