Basishandelingen
Met zijn bewegingsgevoelige capaciteiten zorgt de Wii-afstandsbediening voor een geheel nieuwe definitie van het woord 'Controller'. Hieronder vind je een paar basisbewegingen die je, als gebruikers van het Wii-systeem, zult gebruiken tijdens het spelen van spellen.