De Wii-afstandsbediening gebruiken
Op deze pagina vind je de gebruikelijke combinaties en houdingen met de Wii-afstandsbediening. Klik hier als je hulp nodig hebt bij de voorbereiding van je Wii-afstandsbediening (o.a. batterijen plaatsen, het Wii-polsbandje bevestigen of de afstandsbediening synchroniseren met het Wii-systeem).