Taal
Via taalinstellingen kun je de taal van je Wii-systeem aanpassen. Dit heeft geen invloed op de taal die specifieke spellen gebruiken.
4. Richt de Wii-afstandsbediening op de taal die je wilt selecteren (Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans of Nederlands) en druk op de A-knop.