De batterijen plaatsen
Belangrijk: Als je oplaadbare batterijen wilt gebruiken, worden alleen Nickel Hybride-batterijen aanbevolen. Als je oplaadbare batterijen gebruikt, dien je de veiligheids- en gebruiksaanwijzingen van de fabrikant te volgen. Doe je dit niet, dan kan de Wii-afstandsbediening beschadigd raken en kan de garantie komen te vervallen.