Tijdelijke synchronisatie
Let op: deze vorm van synchronisatie overschrijft tijdelijk de vaste synchronisatie-instelling van alle afstandsbedieningen, totdat het Wii-systeem uit wordt gezet. Als het systeem daarna wordt aangezet, zijn de vaste synchronisatie-instellingen weer van kracht.