Algemene informatie
In dit gedeelte vind je oplossingen voor problemen met de Wii-afstandsbediening en de sensorbalk. Omdat deze twee accessoires met elkaar samenwerken, is het nuttig om de stapsgewijze oplossingen voor beide te combineren. Uit onze ervaringen is gebleken dat het merendeel van de problemen die te maken hebben met de Wii-afstandsbediening en de sensorbalk, opgelost kunnen worden aan de hand van de oplossingen op deze pagina. Lees de informatie aandachtig door en volg de instructies op die van toepassing zijn.