Extra Wii-afstandsbediening werkt helemaal niet
De Wii-afstandsbediening die bij je Wii-systeem is geleverd, is in de fabriek met het systeem gesynchroniseerd. Extra Wii-afstandsbedieningen moeten met het Wii-systeem worden gesynchroniseerd voordat je ze kunt gebruiken.
Druk op de POWER-knop op het systeem om het aan te zetten.
2. Verwijder het batterijklepje achter op de Wii-afstandsbediening die je wenst te synchroniseren met het systeem, en druk op de SYNC-knop onder de batterijen. Het spelerslampje begint te knipperen.
3. Open het SD-kaartklepje aan de voorkant van het Wii-systeem en druk op de SYNC-knop achter het SD-kaartklepje.
4. Als het spelerslampje stopt met knipperen, is de synchronisatie voltooid. Het brandende lampje geeft aan voor welke speler (1 tot en met 4) de afstandsbediening is gesynchroniseerd.
Deze procedure moet worden doorlopen voor iedere extra Wii-afstandsbediening die met het systeem wordt gebruikt.
Als het nog steeds niet lukt om de Wii-afstandsbediening aan de praat te krijgen, klik dan hier om contact op te nemen met de Nintendo Technische Dienst.