Het lukt niet om alle Wii-afstandsbediening te synchroniseren
Om dit te vermijden druk je tijdens het synchronisatieproces snel op de 1- en 2-knop op iedere Wii-afstandsbediening, in de volgorde waarin je de spelernummers wilt toewijzen (1 tot en met 4). Een te lange pauze kan ervoor zorgen dat de synchronisatie langer duurt of dat niet alle Wii-afstandsbedieningen gesynchroniseerd worden.