Claim
Ik heb een Wii-systeem gekocht waarop versie 1.1 van het fotokanaal al geïnstalleerd was. Ik wil echter graag MP3-bestanden in het fotokanaal gebruiken, dus ik wil mijn Wii-systeem inruilen voor een oudere versie. Kan dat?
Vinden jullie het niet een beetje oneerlijk dat mensen die al een Wii-systeem hadden voordat de nieuwe versie van het fotokanaal uitkwam wel gebruik kunnen maken van MP3-bestanden en mensen die nu een Wii-systeem kopen niet?
Er was sprake van “specificatie-aanpassingen na aankoop van het product”. Om die reden hebben we consumenten de keuze gegeven om de nieuwe versie wel of niet te installeren.