Video's
In het fotokanaal kun je video's afspelen op je televisiescherm. Daarnaast kun je in versie 1.1 tijdens het afspelen schermafbeeldingen maken van bepaalde scènes en deze afbeeldingen vervolgens als pictogram van het fotokanaal gebruiken in het Wii-menu. Je doet dit door op het juiste moment op "Post" te klikken terwijl de video wordt afgespeeld.
De bestandstypes die gebruikt kunnen worden zijn 'Quick Time (Motion JPEG)' en 'AVI (Motion JPEG)'. Quick Time-bestanden hebben een .MOV-extensie en AVI-bestanden een .AVI-extensie. Het maximale formaat is 848 bij 480 pixels.