Wii-systemen met de nieuwe versie
Zijn alle Wii-systemen die in de winkel verkocht worden met de nieuwe versie van het fotokanaal uitgerust?
Is het mogelijk om (uiterlijk) verschil te zien tussen Wii-systemen met de oude en de nieuwe versie van het fotokanaal?