Ouderlijk toezicht
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
De instellingen voor ouderlijk toezicht bieden een middel om te bepalen welke Wii-software toegankelijk is voor gebruikers van het systeem. Zo kun je onder andere de hoogst toegestane leeftijdsclassificatie instellen. Als je ouderlijk toezicht instelt, wordt je gevraagd een pincode in te voeren, waarmee je deze instellingen in de toekomst kunt aanpassen. Tevens kun je met deze code toegang krijgen tot software die beperkt is door deze instellingen.