Spellen
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Krijg ik een handleiding bij de spellen die ik download in het Wii-winkelkanaal?
Ja, bij ieder spel dat je downloadt in het Wii-winkelkanaal krijg je een digitale handleiding. Druk tijdens het spelen van een gedownload spel op de HOME-knop om het HOME-menu te openen en kies HANDLEIDING om de handleiding van het spel te openen.
Wat doet de knop BIJWERKEN bij bepaalde spelbeschrijvingen in het Wii-winkelkanaal?
Ik heb een spel gedownload in het Wii-winkelkanaal, maar het werkt niet naar behoren. Hoe kan ik dit oplossen?
Als je problemen ondervindt met een spel dat je hebt gedownload in het Wii-winkelkanaal, kun je het gratis opnieuw downloaden. Als er uitbreidingen of verbeteringen beschikbaar zijn voor een bepaald spel, kun je dat zien aan de knop BIJWERKEN bij de spelbeschrijving in het Wii-winkelkanaal. Neem contact op met de klantenservice van Nintendo als het probleem blijft optreden.
Zijn de spellen voor de Virtual Console hetzelfde als de oorspronkelijke spellen, of zijn ze aangepast?
De spelinhoud, weergave van bewegingen, etc. van Virtual Console-spellen zijn exact gelijk aan die van het origineel zoals dat werd uitgegeven. Het oorspronkelijke programma, de personages, het geluid etc. zijn niet gewijzigd. Hoewel het overbrengen van spellen van de oorspronkelijke systemen naar de Virtual Console kan leiden tot minuscule veranderingen in de weergave van de spellen, hebben deze veranderingen geen gevolgen voor de spelbeleving.