Nintendo Points
In 2019 sluiten we het Wii-winkelkanaal dat gebruikt wordt op de Wii en de Wii U. Dit kanaal is in gebruik sinds december 2006.
Nintendo Points zijn Nintendo's digitale betaalmiddel, die je in het Wii-winkelkanaal kunt inwisselen voor Virtual Console-spellen, WiiWare-spellen of nieuwe Wii-kanalen. Daarnaast kun je ze ook gebruiken in de Nintendo DSi Shop, als je een Nintendo DSi-systeem hebt. Nintendo Points kunnen niet worden gebruikt met een Nintendo 3DS-systeem.
Bekijk onze Nintendo Points-instructievideo, om te zien hoe je Nintendo Points kunt inwisselen en kunt profiteren van Nintendo's digitale downloadservices.