Now on Virtual Console
Pac-Man stars in his very own puzzle game! Keep the screen clear of falling blocks and ghosts, by lining up the blocks horizontally and placing ghosts so that Pac-Man can gobble them up. As well as the main single-player game, Pac-Attack also features two-player and puzzle modes.
Fantasy Zone, the pastel-coloured paradise, is in trouble again in this MEGA DRIVE sequel to the MASTER SYSTEM shooter (also available on Virtual Console). Take to the skies as Opa-Opa and blast the enemies with a wide, and sometimes wacky, range of power-ups: from homing missiles to a 256-ton weight!
In this NEOGEO classic, six giant creatures battle it out to be crowned King of the Monsters, with cities as their arenas! Lay waste to buildings as you duke it out in one-on-one wrestling-style matches, fending off the humans' puny attempts to stop you.
This hit C64 shoot 'em up puts you at the helm of the Cybernoid space fighter, to infiltrate pirate strongholds and retrieve stolen Federation property. Supremely challenging gameplay and a memorable soundtrack round off the retro package.