Discover a treasure trove of gaming past and bring the classics back to life with Virtual Console! With a unique library spanning no less than 9 different systems and hundreds of games - from cherished masterpieces to obscure cult favourites - Virtual Console offers access to more than 25 years of gaming history, directly on your Wii.