Pokémon puzzler comes to Virtual Console
Join Ash on a new type of Pokémon escapade. Enter Puzzle League Village and battle Trainers with your puzzling skills, clearing blocks from your screen and sending huge combo attacks to defeat your opponent. Challenge a friend in gripping two-player matches, train at Professor Oak’s Lab and even take on the mighty Team Rocket!
Clash swords with Japan's most fearsome samurai warriors in this classic arcade beat 'em up. Samurai Shodown raised the bar for weapons-based fighting games and was ported to multiple systems as a result. Now you can enjoy the NEOGEO original!
In side-scrolling brawler Burning Fight, American cops Duke and Billy team up with Japanese counterpart Ryu to take on the combined forces of crime gangs from the east and west. Battle through city streets using your martial arts skills, or smash obstacles to recover weapons and even the odds.