In shops now: PUNCH-OUT!!
The time for trash-talking and training is over - PUNCH-OUT!! is here! The latest instalment in the legendary boxing series hits shops across Europe today, giving Wii owners the chance to get closer to the action in the ring than ever.
Lead Little Mac to glory in Career mode as you bid to win the world title and defend it against a line-up of truly wild opponents, or go toe-to-toe with a friend in two-player bouts to see who is the greatest.
With the Wii Remote and Nunchuk in hand, you can punch your way to victory in the ring just by making intuitive movements in your living room. Or if you pine for PUNCH-OUT!! just the way it used to be, turn the Wii Remote on its side and relive your days as an up-and-coming champ with the classic Wii Remote Style control method. Whatever technique you opt for, the option of planting your feet on the Wii Balance Board means you can get even closer to the action by ducking and weaving to avoid your opponent’s shots!
Head over to our official website to get a feel for your opponents and read up on Little Mac's history, then take a tilt at becoming the planet’s greatest pound-for-pound fighter as the hard-hitting PUNCH-OUT!! makes a comeback on Wii. Seconds out...