Hanabi Festival returns with a bang!
10th March 2010 - Hanabi Festival, Nintendo’s celebration of Virtual Console gaming, returns starting on 12th March – with an all-star line-up of classics never before seen in Europe.
Named after the infamous Japanese fireworks festivals, this year’s Hanabi Festival will light up your Wii with an explosive array of games.
Hanabi Festival is a feast of gaming fun and this March there is something for everyone to get their teeth stuck into… featuring the action adventure epic CASTLEVANIA RONDO OF BLOOD (TurboGrafx).
Previously available only in Japan on the TurboGrafx (PC Engine) system, CASTLEVANIA RONDO OF BLOOD is the legendary and beautifully rendered tenth instalment of the famous Castlevania series.
Virtual Console is available via the Wii Shop Channel, by connecting your Wii to the Internet. It brings you classic games from a range of consoles, many of which have never been available before outside of Japan or North America.