The Nintendo DS demo for Sonic Colours is out now!
Prepare youself for classic super-speedy fun as Sonic attempts to save an alien race from the clutches of the evil Dr Eggman. Sonic Colours sees everyone's favourite hedgehog hurtling through theme park-inspired stages using "Colour Power" to overcome obstacles, racing to the finish in no time! Why not try this action platformer for yourself in our downloadable demo?
Follow the simple instructions below to download the game demo to your Nintendo DS and find out more about the game at the official gamepage here.
Sonic Colours is available in shops from the 12th of November for Nintendo DS and Wii. The downloadable demo is only for Nintendo DS.