Weekly download news
The Girlfriends dream of being Queens of the Ice Rink. If they can master all the challenges they can win the Golden Magic Skate and the Crown of the Skating Queen. Can you help them to fulfil their dreams?
The madman industrialist Edgar Ektor has seized control of the World of Amusement. He and a deranged cast of fairground freaks threaten the circus. The only hope for survival is the high-flying, death-defying Aero the Acrobat!
Fun and action- just like at the arcade! 5 fantastic tables and plenty of themes for awesome variety! Go hunting for points with the Safari Flipper, or zoom from one goal to the next with the incredible Deep Sea Flipper!
Thanks to the easy pick-up and play controls, you can dive into the fresh universe of Pop Island - Paperfied and have fun in almost no time! Join your team and race, surf or fly on three new islands. Get a maximum of flags to win the victory in the “Race for flags” or “Capture the flag” mode.
Play like the pros in WPT Texas Hold 'Em on DSiWare, the official game tested and approved by the experts at the WPT! Whether you're just learning to play or you're an old-school player wanting to hook some fish, Texas Hold 'Em has tables for all players.