WiiWare
In 2019, we will close the Wii Shop Channel used on Wii and Wii U, which has been available since December 2006.
Welcome to WiiWare, a digital download service available in the Wii Shop Channel. WiiWare opens the door to a host of brand-new titles created exclusively for download on Wii. Through WiiWare, you'll have access to unique software from both major game publishers and creative, independent game companies. Start your WiiWare experience now!
WiiWare offers a wide variety of games for newcomers and veterans alike. From simple but addictive puzzle games to enchanting adventures, WiiWare titles are produced with creativity and the unique features of the Wii console in mind.