If cooking is your passion, then you must also try out the Nintendo 3DS demo for Cooking Mama 4 from 505 Games. Join Mama as she cooks up a storm - in full 3D for the first time ever. Decorate Mama’s kitchen, customise your utensils, and even tilt your Nintendo 3DS to cook in a whole new way.