Get a new Creepy Series item in Animal Crossing for Wii this August
Roll out this creepy carpet and your guests won't want to step a foot inside your house! Imagine the terrible texture of the creepy carpet between your toes as you enjoy its peculiar pattern of spooky spiderwebs and beastly bats. It's certainly not a pretty sight! As a Creepy Series fan, however, it's the ideal thing to really darken your room and dampen your mood!
We certainly won't pull the rug out from under you - you can expect more items to come soon for Animal Crossing: Let's Go to the City. So lie back on your new creepy carpet, and wait with anxious anticipation for new pieces to add to your ever-growing Creepy Series collection, coming every two weeks!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy carpet sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy carpet is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between August 1st and 14th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy carpet, so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy carpet. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: The creepy carpet won’t count in your favour when it comes to having your home assessed by the good people at the Happy Room Academy.