You don't need the creepy crystal to tell you the future - it's already clear that any visitors will be fleeing from your home if they come and take a look! Once your new gem's inside, they certainly won't be crossing your palm with silver in a hurry to see it... As crystals go, it's maybe not as shiny as you'd expect, and will most likely darken your corners, rather than shed any light on them - perfect for any Creepy Series devotee!
The future might look fuzzy, but what's sure is that there will be more gruesome items heading your way again soon for Animal Crossing: Let's Go to the City. You'll be able to cast your eyes over a new piece for your growing Creepy Series collection every two weeks!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy crystal sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy crystal is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between July 16th and 30th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy crystal, so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy crystal. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: The creepy crystal won’t count in your favour when it comes to having your home assessed by the good people at the Happy Room Academy.