Your blood is sure to turn stone cold when the latest item in the Creepy Series turns up on your doorstep. Placing the creepy stone in your home is no grave mistake – its staring skull will chill your guests to the bone and mesmerise them with its ghoulish glower.
The creepy stone is the perfect item to darken your diabolical décor, but prepare for even more frightening furniture as more items in the Creepy Series are coming to Animal Crossing: Let's Go to the City. With new items every two weeks there's plenty to be scared of...
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy stone sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy stone is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between August 16th and 30th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy stone so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy stone. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: It may be abominably alluring, but the creepy stone won’t count towards your score when the folks from the Happy Room Academy come to assess your home. They're probably scared of it.