Get a new Creepy Series item in Animal Crossing for Wii this July
Make sure you keep an eye open for other terrifying items coming your way in the Creepy Series, available for Animal Crossing: Let's Go to the City. You'll be able to get your bony hands on a new item every two weeks, helping you to spruce up your spine-chilling abode.
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy skeleton sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy skeleton is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between July 1st and 14th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy skeleton, so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy skeleton. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: The creepy skeleton won’t count in your favour when it comes to having your home assessed by the good people at the Happy Room Academy.