This bloodcurdling boulder is just the second instalment in our scary set, so be sure to keep your eyes peeled for other items in the Creepy Series, available for Animal Crossing: Let's Go to the City. You'll be able to enjoy (or recoil in horror from) a new item every two weeks, and add to your exclusive collection of Creepy Series furniture.
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy bat stone sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy bat stone is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between June 16th and 29th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy bat stone, so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy bat stone. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: The creepy bat stone won’t count in your favour when it comes to having your home assessed by the good people at the Happy Room Academy.