Get a new Creepy Series item in Animal Crossing for Wii this October
It might be impossible to tell the time, but don't fret! The countdown is only two weeks before another eerie item from the Creepy Series is available for Animal Crossing: Let's Go to the City. In the meantime, enjoy your scary surroundings and admire your petrifying collection!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy clock sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy clock is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between October 1st and 14th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy clock so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy clock. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.