Does outside make you feel too bright and cheery? Then hang this creepy wallpaper in your room – you'll soon feel perfectly gloomy. Just in time for Halloween, this addition means your creepy collection will be complete, and utterly frightening! Once these rolls of petrifying paper go up, your walls will be plastered with dark shadows and menacing trees that'll scare away even the bravest of souls...
This last item in the Creepy Series certainly finishes your room off horribly, and it's probably about as much terror as one house can take! We hope you enjoy this final creepy item for Animal Crossing: Let's Go to the City, and that you have a wickedly wonderful time in the creepiest joint in town!
Items in the Creepy Series cannot be bought, nabbed or grabbed from anywhere else, so if the creepy wallpaper sounds like something you can’t live without, you’ll be glad to know there’s an easy way to add it to your collection.
All you have to do to get your hands on the creepy wallpaper is make sure you bump into your friendly postman, Pete, between October 16th and 30th. Speaking to Pete between this period is the only way to get the creepy wallpaper so keep a look out for your neighbourhood postman!
If you have your Wii connected to the Internet, you’re well on your way to receiving your creepy wallpaper. Read the tutorial below to find out how you can ensure this exclusive gift makes it to your mailbox.
Note: even though this is the last creepy item you'll receive, it still won't please the people from the Happy Room Academy when they come to assess your place. Sadly, the creepy collection – as wicked as it is – just doesn't count for them!