15th May 2012 – Nintendo of Europe today announces that it has made an update available for Mario Kart 7, which will eliminate the ability to exploit shortcuts when playing Online Multiplayer on the courses "Wuhu Island Loop," "Wuhu Mountain Loop," and "GBA Bowser Castle 1".
Mario Kart fans who have not downloaded these Update data will no longer be able to play Online Multiplayer; but don’t worry if you are unable to connect to the Internet and download the update immediately, as you will still be able to take part in Local Multiplayer and Single Player races without the update.
You can also scan this QR Code with your Nintendo 3DS system to go straight to the download page. Hit the L or R Button when on the HOME Menu, put your Nintendo 3DS in front of this image and tap the QR Code icon on the lower screen of your console. That's it!