Try Wii Fit U free for 31 days!
Discover the reinvention of fitness fun with a free 31-day trial of Wii Fit U on Wii U! Containing 77 different exercises across Muscle Workouts, Yoga, Aerobic Exercises, Balance Games and the all-new Dance category, there’s something for everyone in Wii Fit U, whether you’re just starting out or ready to take your fitness training to a new level.
You can unlock the permanent version of the software just by pairing a Fit Meter, available at retailers from November 1st, with your Wii U console. This removes the 31-day time limit, so you can continue playing the game for as long as you like, and there's no need to re-download the software. The Fit Meter records your steps and detects changes in activity level, altitude and atmospheric pressure, so that Wii Fit U can help you keep track of your daily physical activity level.
For more information about the wide range of exercises, Off-TV Play, free 31-day trial and much more, visit the official Wii Fit U website.