Find out how you could claim a Super Smash Bros. soundtrack CD via Club Nintendo!
A clash for the ages is just around the corner as Super Smash Bros. for Nintendo 3DS launches onto Nintendo 3DS and Nintendo 2DS on October 3rd. The first entry in the Super Smash Bros. series that you can play wherever and whenever you want, it’s also the best way to sharpen your fighting skills ready for the release of Super Smash Bros. for Wii U, set to blast the series’ fighting action back to the big screen in stellar high definition this winter, only on Wii U.
With both versions sharing the same vast roster of famous fighters, as well as containing stages and modes unique to each system, they make the perfect tag team for fighting fans. And if you register Super Smash Bros. for Nintendo 3DS and Super Smash Bros. for Wii U in Club Nintendo during the promotional period, you can get a free soundtrack CD* packed with tunes taken from and inspired by the games! More details about the promotion will be available in the coming weeks.
To find out more about the featured fighters, new modes, stages and much more, head over to the official website for Super Smash Bros. for Nintendo 3DS and Wii U.