Make a fresh start and live in a crazy, fantastic, hilarious world in Tomodachi Life, out now for Nintendo 3DS and 2DS. Put the Mii characters of everyone you know into your game and watch the drama unfold!
Mii characters really come to life in this wacky game, because each one gets a unique voice and a personality that you set. All your Mii characters will live together on tropical islands packed with fun things to see and do – and of course, whether they’ll get along nicely or fight like a bag of weasels has an awful lot to do with their personalities!
Once your friends are all moved in, you’ll look after them and try to make them happy: you can give them gifts, change their rooms, hang out with them, play minigames together, and offer them relationship advice. Some of your residents might make friends, fall out, or even fall in love! Whatever happens, the Mii characters of people you know will end up in weird ‘n’ wonderful situations – so check back every day to see what they’re up to. When you spot something worth sharing, you don’t have to keep it all to yourself! Share screenshots of all your magic moments on your favourite social networks using the Nintendo 3DS Image Share service.
Sharing the fun doesn’t end there: everyone who purchases the full version of Tomodachi Life will receive two free download codes* for the Tomodachi Life: Welcome Version**, which can be given to two lucky friends or family members! The Tomodachi Life: Welcome Version lets you sample the beginning of Tomodachi Life. In this special demo you can create up to three Mii characters, set their unique voices and personalities, and get a taste of the gameplay!
Head to our full, official Tomodachi Life website to find out more about the Tomodachi Life: Welcome version, explore the fun things you can do on the islands, get a glimpse of the ways you can look after your Mii characters, or watch Tomodachi Life Direct to see Mr Shibata’s adventures in the game. Curious about the kind of personality your Mii would have in the game? Take the Mii Personality Test at our website and find out!