Travel back in time and learn the origin of the Yo-kai Watch in YO-KAI WATCH 2: Bony Spirits and YO-KAI WATCH 2: Fleshy Souls, out now only on Nintendo 3DS family systems!
A sinister force has sparked a war between two Yo-kai factions, Bony Spirits and Fleshy Souls, causing chaos throughout the world! Use the new Yo-kai Watch Model Zero to form a team of Yo-kai friends to take on the bad guys!
There are over 350 Yo-kai to befriend each with unique personalities in YO-KAI WATCH 2: Bony Spirits and YO-KAI WATCH 2: Fleshy Souls, including 100 brand new ones, some of which can only be befriended in one version or the other.